Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt – Bc. Jana Čermáková, DiS.
Bc. Jana Čermáková, DiS.
Diplomová práce
Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt
Processing of a loyalty program for selected business subject
Anotace:
Hlavním cílem práce je navrhnout konkrétní změny ve věrnostním programu společnosti AccorHotels, tak aby došlo k jeho celkovému zefektivnění. V úvodní teoretické části jsou věrnostní programy zasazeny do širšího kontextu celého marketingu. V praktické části se pak práce zabývá analýzou a komparací konkrétních věrnostních programů čtyř hotelových řetězců Hilton, Marriott, Starwood a AccorHotels. V závěru …víceAbstract:
The main goal is to propose specific changes in the loyalty program of company AccorHotels which will lead to improve its overall effectiveness. In the theoretical part are loyalty programs placed within the wider context of the entire marketing. In the practical part the thesis deals with analysis and comparison of specific loyalty programs of four hotel chains Hilton, Marriott, Starwood and AccorHotels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ckrs6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace věrnostního programu Gopass
Markéta Jeriová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Online marketingová komunikace poskytovatelů masážních, rekondičních a regeneračních služeb v České republice
Kristýna Troupová -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Lucie Klečacká -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček