Bc. Jana Čermáková, DiS.

Diplomová práce

Zpracování věrnostního programu pro vybraný podnikatelský subjekt

Processing of a loyalty program for selected business subject
Anotace:
Hlavním cílem práce je navrhnout konkrétní změny ve věrnostním programu společnosti AccorHotels, tak aby došlo k jeho celkovému zefektivnění. V úvodní teoretické části jsou věrnostní programy zasazeny do širšího kontextu celého marketingu. V praktické části se pak práce zabývá analýzou a komparací konkrétních věrnostních programů čtyř hotelových řetězců Hilton, Marriott, Starwood a AccorHotels. V závěru …více
Abstract:
The main goal is to propose specific changes in the loyalty program of company AccorHotels which will lead to improve its overall effectiveness. In the theoretical part are loyalty programs placed within the wider context of the entire marketing. In the practical part the thesis deals with analysis and comparison of specific loyalty programs of four hotel chains Hilton, Marriott, Starwood and AccorHotels …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní