Bc. Tomáš Kopecký

Diplomová práce

Integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb

Integrated Marketing Communication in Service Enterprise Environment
Anotace:
Předmětem diplomové práce je integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje aktuální teoretické východiska marketingových komunikací, s důrazem na integrovanou marketingovou komunikaci a nové trendy v marketingových komunikacích. V praktické části identifikujeme postavení na trhu přímých konkurentů v oblasti finančního poradenství …více
Abstract:
The subject of the thesis is an integrated marketing communicationin the service oriented enterprise environment. The work is divided into three parts. The first section describes the current theoretical basis of marketing communications, with emphasis on integrated marke-ting communication and new trends in marketing communication. In the practical part we identify the market position of direct competitors …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kopecký, Tomáš. Integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe