Bc. Júlia Stachová

Master's thesis

Humor v reklamních kampaních Všeobecnej úverovej banky, a.s.

Pattern of Humor in Advertising Campaigns of Všeobecná úverová banka, a.s.
Anotácia:
Predložená diplomová práca sa zaoberá humorom v reklamných kampaniach Všeobecnej úverovej banky, a.s. Cieľom práce je priblížiť teoretické poznatky zamerané na humor v reklame, realizovať kvalitatívny výskum prostredníctvom individuálnych hĺbkových rozhovorov, zanalyzovať pôsobenie humoru v zobrazených spotoch na účastníkov výskumu a následne vyvodiť z výsledkov relevantné závery a doporučenia. Teoretická …viac
Abstract:
This master thesis is focused on the use of humour in advertising campaigns of Všeobecná Úverová Banka, a. s. More concretely, its main goal is to provide theoretical background on the use of humour in advertising, conduct qualitative research by means of individual indepth interviews, analyze how humour in presented advertisements affected participants of these interviews, and draw relevant conclusions …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lenka Harantová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stachová, Júlia. Humor v reklamních kampaních Všeobecnej úverovej banky, a.s.. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications