Začlenění žáků s IVP na běžné základní škole pohledem jejich rodičů – Bc. Alžběta Navrátilová
Bc. Alžběta Navrátilová
Diplomová práce
Začlenění žáků s IVP na běžné základní škole pohledem jejich rodičů
The integration of pupils with Individual Educational Plans into Mainstreem Schooling from the view point of their parents
Anotace:
Magisterská diplomová práce „Začlenění žáků s IVP na běžné základní škole pohledem jejich rodičů“ se zabývá, jak už sám název napovídá, pohledem a postojem rodičů dětí s podpůrným opatřením na školskou integraci. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část poskytuje pohled do systému českého školství se zaměřením na inkluzivní vzdělávání v současnosti, ale také minulosti. Empirickou …víceAbstract:
This thesis “The integration of pupils with Individual Educational Plans into Mainstream Schooling from the view point of their parents” deals, as the title states, with views of parents of children with special needs and parents‘ attitudes towards school integration. The thesis consists of two parts, theoretical and empirical. The theoretical part gives a view of Czech schooling systems, focusing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rztx0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Poradenská role třídního učitele na 1. stupni ZŠ
Hana Oulehlová -
Činnost pracovníků školního poradenského pracoviště v inkluzivním prostředí škol hlavního vzdělávacího proudu
Jan Viktorin