Využití marketingové komunikace ke zvýšení povědomí o městě Strážnice – Barbora Vajčnerová
Barbora Vajčnerová
Bakalářská práce
Využití marketingové komunikace ke zvýšení povědomí o městě Strážnice
The Application of Marketing Communication to Increase Awareness about the Town of Strážnice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimalizace modelu marketingové komunikace města Strážnice. Je rozdělena na tři oddíly. První část se zabývá teoretickými poznatky, tedy jednotlivými formami marketingové komunikace. Druhou část lze označit za aplikační. V této části byly uplatněny pouze určité druhy propagace, které lze na základě současného stavu a podmínek aplikovat na město Strážnice, s …víceAbstract:
This thesis deals with the design optimization model of marketing communication of Strážnice. It is divided into three sections. The first part deals with the theoretical findings- different forms of marketing communication. The second part can be described as an application. In this section are applied only certain kinds of advertising, which, under the current state of the city Strážnice, considering …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/97553
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Jana Gibarti
- Oponent: Renata Smutná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAJČNEROVÁ, Barbora. \textit{Využití marketingové komunikace ke zvýšení povědomí o městě Strážnice}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/semmdf/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomická žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Dopady vstupu České republiky do Evropské unie na vyšší územně správní celky
Petr Blejchař