Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení – Eva Rojíková
Eva Rojíková
Master's thesis
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
CeraVe marketing strategy on the Czech market, suggestions for improvement
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii značky CeraVe na českém trhu dermokosmetiky. Trh s dermokosmetikou dlouhodobě dynamicky rostoucí kategorie a to především díky rostoucímu zájmu spotřebitelů o zdraví pokožky. Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii značky na českém trhu a navrhnout její zlepšení. Hodnocení a následné doporučení jsou navrhována na základě analýz trhu, konkurence …moreAbstract:
The main focus of this master thesis is the marketing strategy of the CeraVe brand on the Czech dermocosmetics market. The dermocosmetics market has been a dynamically growing category for a long time, mainly due to the growing consumer interest in skin health. This thesis aims to evaluate the brand's marketing strategy in the Czech market and suggest improvements. The evaluation and subsequent recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88976
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
- Supervisor: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88976
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Sharon Gruberová -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi