Eva Rojíková

Master's thesis

Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení

CeraVe marketing strategy on the Czech market, suggestions for improvement
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii značky CeraVe na českém trhu dermokosmetiky. Trh s dermokosmetikou dlouhodobě dynamicky rostoucí kategorie a to především díky rostoucímu zájmu spotřebitelů o zdraví pokožky. Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii značky na českém trhu a navrhnout její zlepšení. Hodnocení a následné doporučení jsou navrhována na základě analýz trhu, konkurence …more
Abstract:
The main focus of this master thesis is the marketing strategy of the CeraVe brand on the Czech dermocosmetics market. The dermocosmetics market has been a dynamically growing category for a long time, mainly due to the growing consumer interest in skin health. This thesis aims to evaluate the brand's marketing strategy in the Czech market and suggest improvements. The evaluation and subsequent recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023
  • Supervisor: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88976