Eva Rojíková

Diplomová práce

Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení

CeraVe marketing strategy on the Czech market, suggestions for improvement
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou strategii značky CeraVe na českém trhu dermokosmetiky. Trh s dermokosmetikou dlouhodobě dynamicky rostoucí kategorie a to především díky rostoucímu zájmu spotřebitelů o zdraví pokožky. Cílem práce je zhodnotit marketingovou strategii značky na českém trhu a navrhnout její zlepšení. Hodnocení a následné doporučení jsou navrhována na základě analýz trhu, konkurence …více
Abstract:
The main focus of this master thesis is the marketing strategy of the CeraVe brand on the Czech dermocosmetics market. The dermocosmetics market has been a dynamically growing category for a long time, mainly due to the growing consumer interest in skin health. This thesis aims to evaluate the brand's marketing strategy in the Czech market and suggest improvements. The evaluation and subsequent recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
  • Vedoucí: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88976