Doporučení k využívání nových trendů v marketingové komunikaci – Lucia KUKUČKOVÁ
Lucia KUKUČKOVÁ
Bakalářská práce
Doporučení k využívání nových trendů v marketingové komunikaci
Recommendation to Application of New Trends in Marketing Communication
Anotace:
Bakalárska práca sa skladá z dvoch hlavných častí. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy z marketingovej komunikácie, do ktorej nepochybne patrí aj event marketing a ostatné nové trendy v marketingovej komunikácii. Druhou časťou je praktická časť, ktorá analyzuje túto konkrétnu firmu. Táto časť sa delí na tri časti. Prvou časťou je analýza súčasného stavu využitia marketingovej komunikácie …víceAbstract:
The work consists of two comprehensive chapters. Its theoretical part explains the most essential terminology from marketing communication, in which undoubtedly belongs the event marketing and other new trends of the marketing communication. The second part is practical and analyzes the company mentioned above. This part is devided into three subchapters. The first part of the second chapter is an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
16716
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUKUČKOVÁ, Lucia. Doporučení k využívání nových trendů v marketingové komunikaci. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT