Lucia KUKUČKOVÁ

Bakalářská práce

Doporučení k využívání nových trendů v marketingové komunikaci

Recommendation to Application of New Trends in Marketing Communication
Anotace:
Bakalárska práca sa skladá z dvoch hlavných častí. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy z marketingovej komunikácie, do ktorej nepochybne patrí aj event marketing a ostatné nové trendy v marketingovej komunikácii. Druhou časťou je praktická časť, ktorá analyzuje túto konkrétnu firmu. Táto časť sa delí na tri časti. Prvou časťou je analýza súčasného stavu využitia marketingovej komunikácie …více
Abstract:
The work consists of two comprehensive chapters. Its theoretical part explains the most essential terminology from marketing communication, in which undoubtedly belongs the event marketing and other new trends of the marketing communication. The second part is practical and analyzes the company mentioned above. This part is devided into three subchapters. The first part of the second chapter is an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor: 16716

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUKUČKOVÁ, Lucia. Doporučení k využívání nových trendů v marketingové komunikaci. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika