Přístupy k učení v souvislosti s akademickou a pracovní self-efficacy u kombinovaných studentů VŠ – Bc. Adéla Pazderová
Bc. Adéla Pazderová
Master's thesis
Přístupy k učení v souvislosti s akademickou a pracovní self-efficacy u kombinovaných studentů VŠ
Approaches to learning in the context of academic and occupational self-efficacy in university combined students
Anotácia:
Magisterská diplomová práce se zaměřuje na poznání vzájemných souvislostí mezi třemi koncepty, kterými jsou přístupy k učení a akademická a pracovní self-efficacy u vysokoškolských kombinovaných studentů. Kombinovaní studenti jsou specifickou skupinou studentů, kterým se zkoumané koncepty promítají ve studijní i pracovní oblasti. Hlavním cílem práce je především ověřit souvislosti mezi přístupy k učení …viacAbstract:
This master's thesis focuses on understanding the interrelationships between three concepts, which are approaches to learning and academic and occupational self-efficacy in university combined students. Combined students are a specific group of students for whom the researched concepts are reflected in their studies and work. The main aim of this work is primarily to examine the association between …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dxci7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedúci: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Andragogy / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Netradiční studenti v doplňujícím pedagogickém studiu
Veronika Švigostová -
Netradiční studenti oboru Učitelství pro mateřské školy
Aneta Kuzmová -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Vedení žáků k mravní odpovědnosti ve vztahu k jejich motivaci
Barbora CAFOURKOVÁ -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová