Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort – Bc. Martina Ryšavá
Bc. Martina Ryšavá
Diplomová práce
Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort
Proposal of Communication Campaign for Obuv Comfort
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro Obuv Comfort. Teo-retická část pokrývá související témata, jakými jsou obuv, momentální situace na českém obuvnickém trhu, spotřebitelské chování, specifika žen - spotřebitelek, výzkumem. Na konci je popsána cílová skupina a metodologie. Praktická část se skládá ze SWOT analý-zy, interpretací data vyplývajících z individuálních rozhovorů …víceAbstract:
This master's thesis presents a communication campaign proposal for Obuv Comfort. The theoretical portion covers related subjects such as shoes, the current state of the Czech shoe industry and shoe market, consumer behaviour, consumer behaviour of women and research. The practical portion includes a SWOT analysis, data interpretation from que-stionnaires and individual interviews. The collected data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ryšavá, Martina. Návrh komunikační kampaně pro Obuv Comfort. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projekt využití operativního controllingu pro efektivní řízení firmy
Michal Klotzmann -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Analýza komunikační kampaně veřejné sbírky Pomůžu Anežce
Klára Odstrčilová -
Analýza komunikační kampaně podniku
Marek Bezděk -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Výzkum politických stran: Hnutí ANO
Dominik Kupčík -
Význam a aktivita vnitřních svalů nohy v různém typu obuvi a přechod na barefoot obuv
Radim LOŠÁK -
Oděv, obuv a doplňky: Formy kulturní adaptace v polárních oblastech
Miroslava Skoršepová