Stav inkluzivního předškolního vzdělávání v Královéhradeckém kraji – Bc. Barbora Janovská
Bc. Barbora Janovská
Master's thesis
Stav inkluzivního předškolního vzdělávání v Královéhradeckém kraji
The Condition of Inclusive Pre-School Education in Královéhradecký Region
Abstract:
Diplomová práce se věnuje posouzení stavu inkluzivního předškolního vzdělávání v Královéhradeckém kraji. Text diplomové práce je rozdělen do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou teoretické. Věnují se vývoji, legislativě, cílům a podmínkám inkluzivního vzdělávání v České republice a poradenským službám. Dále je zde přiblížena charakteristika edukace v prostředí mateřské školy, rámcový vzdělávací program …moreAbstract:
This diploma thesis deals with an evaluation of the level of inclusive preschool education in Královéhradecký region. The content is divided into four chapters. First three are theoretical, concerning legislation, goals and conditions of inclusive education in the Czech Republic and consulting services. Then the focus is put on education in preschool environment, Framework Education Programme for Preschool …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f39rw/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2017
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová