Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole – Dagmar DUCHKOVÁ
Dagmar DUCHKOVÁ
Diplomová práce
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Teacher´s Competences for Education Pupils with special educational needs
Anotace:
Tato práce se zabývá pedagogickými kompetencemi učitele k žákům se speciálně vzdělávacími potřebami v primární škole. V teoretické části jsou popsána témata specifika žáků se speciálně vzdělávacími potřebami, východiska ve vzdělávání žáka se speciálně vzdělávacími potřebami jako je školská legislativa, podpůrná opatření, systém vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami. Poslední kapitola …víceAbstract:
This diploma thesis deals with pedagogical competencies of teachers to pupils with special education needs in primary school. The theoretical part describes topics about the specifics of pupils with special educational needs, possibility at the education of pupils with special educational needs such as school legislation, support measures and the system of education of pupils with special educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUCHKOVÁ, Dagmar. \textit{Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/shaj0t/.
Jak správně citovat práci
DUCHKOVÁ, Dagmar. Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole. Ústí nad Labem, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská