Měření spokojenosti zákazníků s užíváním elektronických platebních metod – Viktorie Šlachtová
Viktorie Šlachtová
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků s užíváním elektronických platebních metod
Measurement of Customer Satisfaction with the Use of Electronic Payment Methods
Abstract:
Tato diplomová práce analyzuje spokojenost zákazníků s elektronickými platebními metodami v mezinárodním prostředí. V první části práce se nachází charakteristika trhu s elektronickými platbami, teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu a zákaznické spokojenosti. Ve druhé části práce probíhá samotná analýza. Konkrétní země, které budou analyzovány jsou Česká republika a Mexiko. Práce hodnotí …moreAbstract:
This master thesis is focused to measure customer satisfaction with the use of electronic payment methods and the international comparation. The first part of the thesis you can find the characteristics of the electronic payment systems market, theoretical part about market research and customer satisfaction. In the second part of the thesis is the analysis. The chosen countries are Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146778
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2022
- Supervisor: Karel Hlaváček
- Reader: Lukáš Klapil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠLACHTOVÁ, Viktorie. \textit{Měření spokojenosti zákazníků s užíváním elektronických platebních metod}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/shak2o/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
A comparison of Kotler's and Sharp's theories: Are the customer bases of brands different?
Karina Trang Luongová -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Elektronická evidence tržeb v mezinárodním srovnání
Kamila Kapilová -
Mezinárodní srovnání využití elektronického podnikání
Jan Janečko