Měření spokojenosti zákazníků s užíváním elektronických platebních metod – Viktorie Šlachtová
Viktorie Šlachtová
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků s užíváním elektronických platebních metod
Measurement of Customer Satisfaction with the Use of Electronic Payment Methods
Anotácia:
Tato diplomová práce analyzuje spokojenost zákazníků s elektronickými platebními metodami v mezinárodním prostředí. V první části práce se nachází charakteristika trhu s elektronickými platbami, teoretické poznatky z oblasti marketingového výzkumu a zákaznické spokojenosti. Ve druhé části práce probíhá samotná analýza. Konkrétní země, které budou analyzovány jsou Česká republika a Mexiko. Práce hodnotí …viacAbstract:
This master thesis is focused to measure customer satisfaction with the use of electronic payment methods and the international comparation. The first part of the thesis you can find the characteristics of the electronic payment systems market, theoretical part about market research and customer satisfaction. In the second part of the thesis is the analysis. The chosen countries are Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146778
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedúci: Karel Hlaváček
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠLACHTOVÁ, Viktorie. \textit{Měření spokojenosti zákazníků s užíváním elektronických platebních metod}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/shak2o/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
A comparison of Kotler's and Sharp's theories: Are the customer bases of brands different?
Karina Trang Luongová -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Elektronická evidence tržeb v mezinárodním srovnání
Kamila Kapilová -
Mezinárodní srovnání využití elektronického podnikání
Jan Janečko