Analýza výrobkového portfolia B2B firem. Případová studie Jotun Powder Coatings. – Petra KRŠŇÁKOVÁ
Petra KRŠŇÁKOVÁ
Diplomová práce
Analýza výrobkového portfolia B2B firem. Případová studie Jotun Powder Coatings.
B2B segment - product portfolio analysis. Jotun Powder Coatings - key study.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je návrh na optimalizaci výrobkového sortimentu firmy Jotun Powder Coatings. Z toho důvodu jsem analyzovala zákazníky společnosti, vytvořila jsem SWOT analýzu a analýzu jednotlivých segmentů a vybraných výrobkových skupin.Abstract:
The goal of the graduation theses is proposal for product portfolio optimalization of company Jotun Powder Coatings. It was a reason for a short customer´s analysis, SWOT analysis and analysis of the individual segments and chosen product groups.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2010
- Vedoucí: Ing. Martin Auervek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRŠŇÁKOVÁ, Petra. \textit{Analýza výrobkového portfolia B2B firem. Případová studie Jotun Powder Coatings.}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/shfsgw/.
Jak správně citovat práci
KRŠŇÁKOVÁ, Petra. Analýza výrobkového portfolia B2B firem. Případová studie Jotun Powder Coatings.. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 11. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reklamací ve vybraném podniku na výrobkové řadě S
Marcela Štěpánová -
Prezentačně-hodnotící předmětové portfolio v 7. ročníku ZŠ: případová studie
Antonín Václavík -
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
Denisa Hustolesová -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek -
Diagnostické portfolio dítěte
Marta Klimešová -
Projecting of information system for portfolio management: a case study of a pharmaceutical company
Aleš Erban -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková