Petra KRŠŇÁKOVÁ

Master's thesis

Analýza výrobkového portfolia B2B firem. Případová studie Jotun Powder Coatings.

B2B segment - product portfolio analysis. Jotun Powder Coatings - key study.
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je návrh na optimalizaci výrobkového sortimentu firmy Jotun Powder Coatings. Z toho důvodu jsem analyzovala zákazníky společnosti, vytvořila jsem SWOT analýzu a analýzu jednotlivých segmentů a vybraných výrobkových skupin.
Abstract:
The goal of the graduation theses is proposal for product portfolio optimalization of company Jotun Powder Coatings. It was a reason for a short customer´s analysis, SWOT analysis and analysis of the individual segments and chosen product groups.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2010
  • Vedúci: Ing. Martin Auervek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRŠŇÁKOVÁ, Petra. Analýza výrobkového portfolia B2B firem. Případová studie Jotun Powder Coatings.. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 11. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická