Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru stavitelství – Bc. Michal Dvořák
Bc. Michal Dvořák
Diplomová práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru stavitelství
Sales promotion as a tool of integrated marketing communication inselected engeneering firm in the sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aspekty integrované marketingové komunikace v oboru pozemního stavitelství a řeší podporu prodeje v rámci nového bytového projektu „Nové byty“, realizovaného společností AZ. První část vymezuje principy integrované marketingové komunikace a rozebírá jednotlivé dílčí aspekty stavebního trhu a souvisejících činností. Praktická část a cíl práce představuje zjištění účinků podpory …víceAbstract:
The Master thesis deals with aspects of integrated marketing communications in the field of structural engineering and resolves sales support within a new residential project "New flats", implemented by AZ. The first part outlines the principles of integrated marketing communications and discusses the different partial aspects of the construction market and related activities. The practical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ypvw8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁK, Michal. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru stavitelství}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/shppgv/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček