Bc. Michal Dvořák

Diplomová práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru stavitelství

Sales promotion as a tool of integrated marketing communication inselected engeneering firm in the sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá aspekty integrované marketingové komunikace v oboru pozemního stavitelství a řeší podporu prodeje v rámci nového bytového projektu „Nové byty“, realizovaného společností AZ. První část vymezuje principy integrované marketingové komunikace a rozebírá jednotlivé dílčí aspekty stavebního trhu a souvisejících činností. Praktická část a cíl práce představuje zjištění účinků podpory …více
Abstract:
The Master thesis deals with aspects of integrated marketing communications in the field of structural engineering and resolves sales support within a new residential project "New flats", implemented by AZ. The first part outlines the principles of integrated marketing communications and discusses the different partial aspects of the construction market and related activities. The practical part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní