Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie – Vesna Hockicková
Vesna Hockicková
Bakalářská práce
Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie
Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv pandemie covid-19 na marketingové strategie cestovních kanceláří na Slovensku. Teoretická část práce analyzuje globální a ekonomické dopady pandemie, se zvláštním zaměřením na sektor cestovního ruchu a cestovní kanceláře. Následně jsou prozkoumány klíčové marketingové strategie v sektoru cestovního ruchu a adaptační opatření a inovace marketingových strategií cestovních …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the impact of the covid-19 pandemic on the marketing strategies of travel agencies in Slovakia. The theoretical part of the work analyzes the global and economic impacts of the pandemic, with a special focus on the tourism sector and travel agencies. Subsequently, key marketing strategies in the tourism sector and adaptation measures and innovations in the marketing strategies …víceAbstract:
Táto bakalárska práca skúma vplyv pandémie covid-19 na marketingové stratégie cestovných kancelárií na Slovensku. Teoretická časť práce analyzuje globálne a ekonomické dopady pandémie, s osobitným zameraním na sektor cestovného ruchu a cestovné kancelárie. Následne sú preskúmané kľúčové marketingové stratégie v sektore cestovného ruchu a adaptačné opatrenia a inovácie marketingových stratégií cestovných …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92330
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedoucí: Pavel Černý
- Oponent: Petr Scholz
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92330
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Dopady krize způsobené Covid-19 na podnikání v cestovním ruchu v ČR
Petr Trnka -
Dopady covid-19 na cestovní agenturu Alexa
Makovická Makovická -
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
Rýdlová Rýdlová