Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s. – Bc. Ondřej Mikšík
Bc. Ondřej Mikšík
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Marketing strategy of Invia.cz, a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnou marketingovou strategii a odpovídající marketingový mix společnosti Invia.cz, a.s. Práce se v teoretické části zabývá vymezením důležitých pojmů z oblasti marketingu služeb a cestovního ruchu. Dále je charakterizován vybraný podnik, je uvedena jeho stručná historie a prostředí, ve kterém působí. V praktické části je analyzováno marketingové prostředí podniku, provedena …moreAbstract:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy and marketing mix of Invia.cz, a.s. In the theoretical part of this thesis are described important terms of marketing of services and tourism. There is also charakterized chosen company and is described it´s history and environment in which is the company placed. In the practical part of the thesis, there is analysed the marketing environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/so41i/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Patrik Kajzar, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKŠÍK, Ondřej. \textit{Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/shw3xw/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor