Bc. Ondřej Mikšík

Master's thesis

Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.

Marketing strategy of Invia.cz, a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnou marketingovou strategii a odpovídající marketingový mix společnosti Invia.cz, a.s. Práce se v teoretické části zabývá vymezením důležitých pojmů z oblasti marketingu služeb a cestovního ruchu. Dále je charakterizován vybraný podnik, je uvedena jeho stručná historie a prostředí, ve kterém působí. V praktické části je analyzováno marketingové prostředí podniku, provedena …more
Abstract:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy and marketing mix of Invia.cz, a.s. In the theoretical part of this thesis are described important terms of marketing of services and tourism. There is also charakterized chosen company and is described it´s history and environment in which is the company placed. In the practical part of the thesis, there is analysed the marketing environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 8. 2020
  • Supervisor: Ing. Patrik Kajzar, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné