Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s. – Bc. Ondřej Mikšík
Bc. Ondřej Mikšík
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Marketing strategy of Invia.cz, a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnou marketingovou strategii a odpovídající marketingový mix společnosti Invia.cz, a.s. Práce se v teoretické části zabývá vymezením důležitých pojmů z oblasti marketingu služeb a cestovního ruchu. Dále je charakterizován vybraný podnik, je uvedena jeho stručná historie a prostředí, ve kterém působí. V praktické části je analyzováno marketingové prostředí podniku, provedena …víceAbstract:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy and marketing mix of Invia.cz, a.s. In the theoretical part of this thesis are described important terms of marketing of services and tourism. There is also charakterized chosen company and is described it´s history and environment in which is the company placed. In the practical part of the thesis, there is analysed the marketing environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/so41i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Patrik Kajzar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor