Bc. Ondřej Mikšík

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.

Marketing strategy of Invia.cz, a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnou marketingovou strategii a odpovídající marketingový mix společnosti Invia.cz, a.s. Práce se v teoretické části zabývá vymezením důležitých pojmů z oblasti marketingu služeb a cestovního ruchu. Dále je charakterizován vybraný podnik, je uvedena jeho stručná historie a prostředí, ve kterém působí. V praktické části je analyzováno marketingové prostředí podniku, provedena …více
Abstract:
The aim of this thesis is to design a marketing strategy and marketing mix of Invia.cz, a.s. In the theoretical part of this thesis are described important terms of marketing of services and tourism. There is also charakterized chosen company and is described it´s history and environment in which is the company placed. In the practical part of the thesis, there is analysed the marketing environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/so41i/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Patrik Kajzar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné