Komunikace mezi učitelem a žáky – Bc. Irena Řeháčková
Bc. Irena Řeháčková
Diplomová práce
Komunikace mezi učitelem a žáky
The communication between and pupils
Anotace:
Anotace Diplomová práce se zabývá komunikací mezi učitelem a žáky při výuce. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou definovány základní pojmy komunikace a charakterizována verbální a neverbální komunikace. Objasněn je i pojem pedagogické komunikace a část práce se věnuje komunikaci handicapovaných lidí. V praktické části jsou uvedeny cíle a stanovené výzkumné otázky, metodologie …víceAbstract:
ANNOTATION This thesis is focusing on the interaction between teachers and pupils in the classroom. The work is divided into two parts. In the first part defines the basic concepts of communication and characterized by verbal and non-verbal communication. Also the concept of educational communication and part of the thesis deals with the communication of disabled people is clarified. In the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h1ibt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
- Vedoucí: RNDr. Barbora Javorová
- Oponent: Mgr. Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro základní a střední školy - specializace obchod a služby
Práce na příbuzné téma
-
Projecting Identity in Non-verbal Aboriginal Communication
Petra Tövišová -
The importance of non-verbal communication in business
Nina MUJEZINOVIC -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková