Bc. Matej Vravko

Diplomová práce

Analýza budování značky vybraného podniku

Brand building analysis in the company
Abstract:
The objective of the submitted thesis: “ Brand building analysis in the company ” is to analyze all concrete activities focused on brand building and critical evaluation of the link with fixed brand building strategy in the company. For the analysis was chosen slovak producer of alcoholic bevereages Imperator. There was done the analysis of brand building approach for the corporate brand, including …více
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza budování značky vybraného podniku“ je analýza konkrétních aktivit zaměřených na budování značky a kritické zhodnocení jejich návaznosti na stanovenou strategii budování značky v podniku. Pro analýzu byl zvolen slovenský výrobce alkoholických nápojů Imperator. Pro tuto značku byla provedena analýza strategie jejího budování a konkrétních aktivit sloužících k podpoře …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Michal Kozub
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta