Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi – Jan Turek
Jan Turek
Bakalářská práce
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Event Marketing in the Field of Cultural Events Especially after the Pandemic Crisis
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybraného festivalu na Hodonínsku. Cílem práce je navrhnout doporučení, která zajistí efektivní průběh dalšího ročníku festivalu, především zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace a zvýšení návštěvnosti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zaměřuje na vytvoření literární rešerše, která pojednává o marketingové …víceAbstract:
This Bachelor thesis focuses on analysis of the marketing communication of a chosen festival in the Hodonín region. The aim of the thesis is to propose a solution, which will ensure an effective run of the event next year, focusing on the improvement of marketing communication and the increase of its visitor numbers. The thesis is divided into two parts. Theoretical part is focused on literature review …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Turek, Jan. Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová