Uplatňování marketingu ve stavebnictví – Bc. Magdaléna Rybáková
Bc. Magdaléna Rybáková
Diplomová práce
Uplatňování marketingu ve stavebnictví
The application of marketing in the construction industry
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je analýza integrované marketingové komunikace vybraných subjektů, které působí ve stavebnictví. V první části mé práce jsem se soustředila na proces vývoje integrované marketingové komunikace, jejích výhod a nevýhod, její podstaty a nástrojů, které jsou používány v praxi. V druhé části mé práce jsem analyzovala a komparovala realizované aktivity společností Metrostav a.s …víceAbstract:
The topic of my thesis is an analysis of integrated marketing communications of selected entities operating in the construction industry. In the first part of my work I focused on the process of developing integrated marketing communication, its advantages and disadvantages, its nature and the tools that are used in practice. In the second part of my work I analyzed and compared the activities implemented …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace Reklama Direct marketing Podpora prodeje Public relations Osobní prodej Sponzoring Online komunikace Sociální média Stavebnictví Integrated marketing communications Advertising Sales promotion Personal selling Sponsoring Online communications Social Media Construction industry
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o89cu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller