Bc. Magdaléna Rybáková

Diplomová práce

Uplatňování marketingu ve stavebnictví

The application of marketing in the construction industry
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je analýza integrované marketingové komunikace vybraných subjektů, které působí ve stavebnictví. V první části mé práce jsem se soustředila na proces vývoje integrované marketingové komunikace, jejích výhod a nevýhod, její podstaty a nástrojů, které jsou používány v praxi. V druhé části mé práce jsem analyzovala a komparovala realizované aktivity společností Metrostav a.s …více
Abstract:
The topic of my thesis is an analysis of integrated marketing communications of selected entities operating in the construction industry. In the first part of my work I focused on the process of developing integrated marketing communication, its advantages and disadvantages, its nature and the tools that are used in practice. In the second part of my work I analyzed and compared the activities implemented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní