Nikol Zimlová

Bakalářská práce

Formy marketingové propagace společnosti AAA AUTO

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO s podrobnějším rozborem firemní propagace. Hlavním cílem práce je veškeré zanalyzování marketingových aktivit firmy. Vedlejším cílem se následně stává podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření. Práce je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše …více
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the analysis of the marketing mix in the company AAA AUTO with a more detailed analysis of corporate promotion. The main work is all the analysis of marketing activities of the company. The secondary goal that becomes to subject this analysis to a questionnaire survey. The work is divided into an introduction, a theoretical part, a practical part and a conclusion. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2020
Identifikátor: http://theses.cz/id/sjf3eq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2020

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty