Nikol Zimlová

Bachelor's thesis

Formy marketingové propagace společnosti AAA AUTO

Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO s podrobnějším rozborem firemní propagace. Hlavním cílem práce je veškeré zanalyzování marketingových aktivit firmy. Vedlejším cílem se následně stává podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření. Práce je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše …more
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the analysis of the marketing mix in the company AAA AUTO with a more detailed analysis of corporate promotion. The main work is all the analysis of marketing activities of the company. The secondary goal that becomes to subject this analysis to a questionnaire survey. The work is divided into an introduction, a theoretical part, a practical part and a conclusion. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2020

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty