Formy marketingové propagace společnosti AAA AUTO – Nikol Zimlová
Nikol Zimlová
Bachelor's thesis
Formy marketingové propagace společnosti AAA AUTO
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO s podrobnějším rozborem firemní propagace. Hlavním cílem práce je veškeré zanalyzování marketingových aktivit firmy. Vedlejším cílem se následně stává podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření. Práce je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the analysis of the marketing mix in the company AAA AUTO with a more detailed analysis of corporate promotion. The main work is all the analysis of marketing activities of the company. The secondary goal that becomes to subject this analysis to a questionnaire survey. The work is divided into an introduction, a theoretical part, a practical part and a conclusion. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/sjf3eq/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZIMLOVÁ, Nikol. \textit{Formy marketingové propagace společnosti AAA AUTO}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/sjf3eq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková