Specifický segment trhu a vliv hospodářské krize na výdaje jeho představitelů – Emmanuel Khachatryan
Emmanuel Khachatryan
Bachelor's thesis
Specifický segment trhu a vliv hospodářské krize na výdaje jeho představitelů
Specific market segment and the impact of the economic crisis on the spending power of representatives of that segment
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá specifický segment trhu, na kterém jako poptávající vystupují homosexuálové. V první části pojednává o problematice orientace na gay segment trhu - zkoumá potíže, kterým musí čelit podniky, které se rozhodnou gay klientelu oslovit, sleduje vývoj českého gay segmentu trhu v čase a zabývá se možnostmi a příklady propagace orientované na gaye. Ve druhé části pomocí dotazníkového …moreAbstract:
This thesis focuses on a specific market segment in which the demand is represented by homosexuals. The first part deals with the problems of gay marketing - observes the difficulties to which the businesses have to face reaching the gay clientele; then it explores the process of the development of the Czech gay market segment and focuses on possibilities and some examples of gay-oriented promotion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20709
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: Alena Filipová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20709
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Michaela Marčanová