Specifický segment trhu a vliv hospodářské krize na výdaje jeho představitelů – Emmanuel Khachatryan
Emmanuel Khachatryan
Bakalářská práce
Specifický segment trhu a vliv hospodářské krize na výdaje jeho představitelů
Specific market segment and the impact of the economic crisis on the spending power of representatives of that segment
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá specifický segment trhu, na kterém jako poptávající vystupují homosexuálové. V první části pojednává o problematice orientace na gay segment trhu - zkoumá potíže, kterým musí čelit podniky, které se rozhodnou gay klientelu oslovit, sleduje vývoj českého gay segmentu trhu v čase a zabývá se možnostmi a příklady propagace orientované na gaye. Ve druhé části pomocí dotazníkového …víceAbstract:
This thesis focuses on a specific market segment in which the demand is represented by homosexuals. The first part deals with the problems of gay marketing - observes the difficulties to which the businesses have to face reaching the gay clientele; then it explores the process of the development of the Czech gay market segment and focuses on possibilities and some examples of gay-oriented promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20709
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20709
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
Markéta Dlouhá -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Marketingová segmentace
Venera Argirova -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov