Lenka Bednárová
Bachelor's thesis
Vybudovanie CRM v konkrétnom podniku
Vybudování CRM ve vybraném podniku
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce se věnuje definování CRM a dalších pojmů, vytvářením strategie a budování CRM. V rámci budování se rozebírá navazování vztahů se zákazníky, jich upevňování a rozvíjení, hodnota zákazníka pro podnik a hodnota pro zákazníka. Praktická část informuje o vybraném podniku a jeho zaměření na trhu, zjišťuje současný stav CRM v podniku a porovnává ho s prozákazníckym přístupem …moreAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals with defining CRM and other concepts, developing strategy and building CRM. Within the concept of building CRM is discussed establishment of relationships with customers, strengthening and development of these relationships, customer value and value for customer are discussed. The practical part provides information about the selected company and its …moreAbstract:
Teoretická časť bakalárskej práce sa venuje definovaniu CRM a ďalších pojmov, vytváraním stratégie a budovaniu CRM. V rámci budovania CRM sa rozoberá nadväzovanie vzťahov so zákazníkmi, ich upevňovanie a rozvíjanie, hodnota zákazníka pre podnik a hodnota pre zákazníka. Praktická časť informuje o vybranom podniku a jeho zameraniu na trhu, zisťuje súčasný stav CRM v podniku a porovnáva ho s prozákazníckym …moreKeywords
řízení vztahů se zákazníky fáze vztahu se zákazníky spokojnost zákazníka hodnota zákazníka loajalita zákazníka
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 11. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47082
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Karel Koliš
- Reader: Kateřina Jiřinová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47082
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer Experience
Ľuboš Turis -
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
Jiří Jindrák -
Successful customer relationship management in a chosen small firm
Katarína Krausková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce
Jana KONČÍROVÁ -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek