Vybudovanie CRM v konkrétnom podniku – Lenka Bednárová
Lenka Bednárová
Bachelor's thesis
Vybudovanie CRM v konkrétnom podniku
Vybudování CRM ve vybraném podniku
Anotácia:
Teoretická část bakalářské práce se věnuje definování CRM a dalších pojmů, vytvářením strategie a budování CRM. V rámci budování se rozebírá navazování vztahů se zákazníky, jich upevňování a rozvíjení, hodnota zákazníka pro podnik a hodnota pro zákazníka. Praktická část informuje o vybraném podniku a jeho zaměření na trhu, zjišťuje současný stav CRM v podniku a porovnává ho s prozákazníckym přístupem …viacAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals with defining CRM and other concepts, developing strategy and building CRM. Within the concept of building CRM is discussed establishment of relationships with customers, strengthening and development of these relationships, customer value and value for customer are discussed. The practical part provides information about the selected company and its …viacAbstract:
Teoretická časť bakalárskej práce sa venuje definovaniu CRM a ďalších pojmov, vytváraním stratégie a budovaniu CRM. V rámci budovania CRM sa rozoberá nadväzovanie vzťahov so zákazníkmi, ich upevňovanie a rozvíjanie, hodnota zákazníka pre podnik a hodnota pre zákazníka. Praktická časť informuje o vybranom podniku a jeho zameraniu na trhu, zisťuje súčasný stav CRM v podniku a porovnáva ho s prozákazníckym …viacKľúčové slová
řízení vztahů se zákazníky fáze vztahu se zákazníky spokojnost zákazníka hodnota zákazníka loajalita zákazníka
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47082
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedúci: Karel Koliš
- Oponent: Kateřina Jiřinová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47082
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Experience
Ľuboš Turis -
Optimization of Customer Service with Respect to Profitability and Customer Satisfaction: Case study of Hilti
Jiří Jindrák -
Successful customer relationship management in a chosen small firm
Katarína Krausková -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi v praxi
Martin Schwantzer -
Inovace a Customer Relationship Management
Katarína Kubindová -
Riadenie vzťahov so zákazníkom – súčasť marketingu vo vybranej inštitúci
Lívia Tomášková -
Projekt impementace Customer relationship management v společnosti BB SK STEEL, s.r.o. Selce
Jana KONČÍROVÁ -
Riadenie vzťahov so zákazníkmi vo vybranej banke
Tomáš Michálek