Intranetové řešení pro menší a střední firmy – Bc. Pavla Kůrková
Bc. Pavla Kůrková
Diplomová práce
Intranetové řešení pro menší a střední firmy
Intranet solution for small and medium enterprises
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou intranetu v malých a středních firmách. Na základě teoretických podkladů a provedených analýz zpracovává návrh nového intranetového řešení nad portálovou platformou Liferay, včetně plánu jeho vývoje. Pro navržený produkt dále rozpracovává strategii jeho prodeje a diskutuje možnosti dalšího rozšíření.Abstract:
This thesis deals with the intranet in small and medium-sized companies. Based on the theoretical ground and analysis it propose a new intranet solution on the Liferay portal platform, including a plan for its development. A sales strategy was created for proposed product and the possibilities of further extension were discussed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ajuuf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Ráček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Doložílek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises(SME)
Viktor Terez -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek