Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami – Hana Jarošová
Hana Jarošová
Master's thesis
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami
Purchase decision process of consumers in the organic food market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami identifikace hlavního spotřebitele, specifikace jeho chování a doporučení pro marketing na trhu s biopotravinami. V práci budou vyvráceny nebo potvrzeny hypotézy, které byly stanoveny před výzkumem. Teoretická část práce popisuje hlavní charakteristiku biopotravin, dále pak samotný proces nákupního …moreAbstract:
The main goal of the master's thesis is to analyze a purchasing decision process of consumers in the market of organic foods, to identify the main consumer and to identify his specifications and recommendations for marketing of the organic food market. This thesis will accept or refuse hypothesis which will be determine before own research. The theoretical part of this thesis describes the main …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36422
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Radek Tahal
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
Radovan Nieslanik -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař