Hana Jarošová

Master's thesis

Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami

Purchase decision process of consumers in the organic food market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami identifikace hlavního spotřebitele, specifikace jeho chování a doporučení pro marketing na trhu s biopotravinami. V práci budou vyvráceny nebo potvrzeny hypotézy, které byly stanoveny před výzkumem. Teoretická část práce popisuje hlavní charakteristiku biopotravin, dále pak samotný proces nákupního …more
Abstract:
The main goal of the master's thesis is to analyze a purchasing decision process of consumers in the market of organic foods, to identify the main consumer and to identify his specifications and recommendations for marketing of the organic food market. This thesis will accept or refuse hypothesis which will be determine before own research. The theoretical part of this thesis describes the main …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2013
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36422