Hana Jarošová

Master's thesis

Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami

Purchase decision process of consumers in the organic food market
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami identifikace hlavního spotřebitele, specifikace jeho chování a doporučení pro marketing na trhu s biopotravinami. V práci budou vyvráceny nebo potvrzeny hypotézy, které byly stanoveny před výzkumem. Teoretická část práce popisuje hlavní charakteristiku biopotravin, dále pak samotný proces nákupního …viac
Abstract:
The main goal of the master's thesis is to analyze a purchasing decision process of consumers in the market of organic foods, to identify the main consumer and to identify his specifications and recommendations for marketing of the organic food market. This thesis will accept or refuse hypothesis which will be determine before own research. The theoretical part of this thesis describes the main …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Radek Tahal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36422