Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami – Hana Jarošová
Hana Jarošová
Master's thesis
Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami
Purchase decision process of consumers in the organic food market
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu s biopotravinami identifikace hlavního spotřebitele, specifikace jeho chování a doporučení pro marketing na trhu s biopotravinami. V práci budou vyvráceny nebo potvrzeny hypotézy, které byly stanoveny před výzkumem. Teoretická část práce popisuje hlavní charakteristiku biopotravin, dále pak samotný proces nákupního …viacAbstract:
The main goal of the master's thesis is to analyze a purchasing decision process of consumers in the market of organic foods, to identify the main consumer and to identify his specifications and recommendations for marketing of the organic food market. This thesis will accept or refuse hypothesis which will be determine before own research. The theoretical part of this thesis describes the main …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36422
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36422
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
Radovan Nieslanik -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař