Bc. Dominika HOMOLKOVÁ

Master's thesis

Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu

Advertising investments and their returnability, comparison of companies with different market position
Abstract:
Práce popisuje vytvoření reklamy s optimální výší nákladů a rozdíly mezi trhem průmyslu a trhem služeb. Cílem práce je zanalyzovat, porovnat a zhodnotit investice do reklamy u stavební firmy Nepro stavební s.r.o. a u poradenské firmy Green 4 YOU s.r.o.
Abstract:
This thesis describes the creation of an optimal amount of advertising costs and differences between the industrial market and market services. Main goal of thesis is to analyze, compare and evaluate investments into commercial by building company ?Nepro stavební s.r.o.? and consulting company ?Green 4 YOU s.r.o.?
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Helena Michajlovská

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOMOLKOVÁ, Dominika. Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Financial management