Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu – Bc. Dominika HOMOLKOVÁ
Bc. Dominika HOMOLKOVÁ
Master's thesis
Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu
Advertising investments and their returnability, comparison of companies with different market position
Abstract:
Práce popisuje vytvoření reklamy s optimální výší nákladů a rozdíly mezi trhem průmyslu a trhem služeb. Cílem práce je zanalyzovat, porovnat a zhodnotit investice do reklamy u stavební firmy Nepro stavební s.r.o. a u poradenské firmy Green 4 YOU s.r.o.Abstract:
This thesis describes the creation of an optimal amount of advertising costs and differences between the industrial market and market services. Main goal of thesis is to analyze, compare and evaluate investments into commercial by building company ?Nepro stavební s.r.o.? and consulting company ?Green 4 YOU s.r.o.?
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Helena Michajlovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOMOLKOVÁ, Dominika. \textit{Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu}. Online. Master's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Available from: https://theses.cz/id/skts40/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOMOLKOVÁ, Dominika. Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / field:
Economics and Management / Financial management
Theses on a related topic
-
Investice do reklamy dle jednotlivých mediatypů
Lukáš Kozděra -
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
Robert Almássy -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR
Jaroslav Šícha -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Jan Vala -
Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy
Miloš Čihák -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návratnost investic do solárních systémů
Elźbieta Ruszová