Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu – Bc. Dominika HOMOLKOVÁ
Bc. Dominika HOMOLKOVÁ
Master's thesis
Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu
Advertising investments and their returnability, comparison of companies with different market position
Anotácia:
Práce popisuje vytvoření reklamy s optimální výší nákladů a rozdíly mezi trhem průmyslu a trhem služeb. Cílem práce je zanalyzovat, porovnat a zhodnotit investice do reklamy u stavební firmy Nepro stavební s.r.o. a u poradenské firmy Green 4 YOU s.r.o.Abstract:
This thesis describes the creation of an optimal amount of advertising costs and differences between the industrial market and market services. Main goal of thesis is to analyze, compare and evaluate investments into commercial by building company ?Nepro stavební s.r.o.? and consulting company ?Green 4 YOU s.r.o.?
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Helena Michajlovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOMOLKOVÁ, Dominika. \textit{Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu}. Online. Diplomová práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/skts40/.
Jak správně citovat práci
HOMOLKOVÁ, Dominika. Komparace investic do reklamy a jejich návratnost u podniků s rozdílným postavením na trhu. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Financial management
Práce na příbuzné téma
-
Investice do reklamy dle jednotlivých mediatypů
Lukáš Kozděra -
Vývoj reklamy v televizi z hlediska investic do médií
Robert Almássy -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček -
Vícekriteriální rozhodování o investicích do reklamy v ČR
Jaroslav Šícha -
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Jan Vala -
Strategie trendů vývoje reklamního trhu včetně efektivnosti reklamy
Miloš Čihák -
Vliv online reklamy na internetový obchod
Eliška GERNATOVÁ -
Návratnost investic do solárních systémů
Elźbieta Ruszová