Ondřej Popelka

Bachelor's thesis

Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.

Marketing analysis focusing on customer relations in the company XYZ, following the example of the company Baťa Co. until 1939.
Abstract:
Předmětem mé bakalářská práce je, v návaznosti na téma "Analýza marketingu se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky firmy Baťa a.s. do roku 1939 a její implementace do vybrané společnosti", zaměření na oblasti marketingu a řízení vztahu se zákazníky (tj. Costumer relationship management neboli CRM). Teoretická část se soustředí na uchopení pojmů marketingu, marketingové komunikace a CRM. V praktické …more
Abstract:
The subject of my bachelor's thesis, in connection with the topic "Marketing analysis with a focus on customer relationship management of Baťa a.s. until 1939 and its implementation in a selected company ", which focuses on the issues of marketing and customer relationship management. The theoretical part focuses on defining the concepts of marketing, marketing communication and CRM. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Mgr. Gabriela Končitíková

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Popelka, Ondřej. Analýza marketingu se zaměřením na vztahy se zákazníky ve společnosti XYZ, po vzoru firmy Baťa a. s. do roku 1939.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe