Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu. – Bc. Veronika Pujmanová
Bc. Veronika Pujmanová
Bakalářská práce
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je realizační plán fotografického workshopu jako produktu cestovního ruchu na základě preferencí potenciálních klientů. Teoreticko-metodologická část se zaměřuje na vymezení pojmů cestovního ruchu, fotografie a fotografických workshopů. Aplikační část je tvořena na základě zpracovaných dat ze sestaveného dotazníku a na návrhu celkové podoby kurzu. K vyhodnocení dotazníkového …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis is the realization plan of the photographic workshop as a product of tourism based on the preferences of potential customers. For a start, the first part of the bachelor thesis deals with defining the terms tourism, photography and photographic workshop from the theoretical and methodological point of view. Furthermore, the practical part is based on collected data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ypy75/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Fořtová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková -
Mandloňové stezky jako produkt cestovního ruchu
Klára Pekárková