PRÁCE S TEXTEM VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY – Bc. Lenka MIARKOVÁ
Bc. Lenka MIARKOVÁ
Diplomová práce
PRÁCE S TEXTEM VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Working with text in English language teaching at elementary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářství na prvním stupni základní školy. Cílem je prozkoumat, zda volba vhodných aktivit ve výuce cizího jazyka může vést k usnadnění porozumění čtenému a vytvoření čtenářských návyků, jež budou pro žáka podnětem pro další práci s textem. Studie se dále zaměřuje na význam sebehodnocení prostřednictvím hodnotícího portfolia, jež má být pro žáka ukazatelem, které …víceAbstract:
The thesis discusses the use of text as a means of developing reading comprehension in English lessons. The aim of this work is to demonstrate the influence of deliberate reading activities on the development of reading skills of younger school pupils. The theoretical part of the thesis with the issue of working with text and the process of reading in the English language for pupils of younger school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIARKOVÁ, Lenka. PRÁCE S TEXTEM VE VÝUCE ANGLICKÉHO JAZYKA NA PRVNÍM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářské strategie a práce s textem jako základ pro rozvoj emocionální inteligence dětí
Barbora Šorsáková -
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Zefektivnění čtení s porozuměním u dospívajících s ADHD/ADD
Simona Gernatová -
Kompenzační strategie pro dospělé studenty s dyslexií zaměřené na rozvoj dovednosti čtení s porozuměním v cizím jazyce.
Vladimíra Vokráčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Praktické využití snadného čtení (Easy to read) při spolupráci s lidmi s mentálním postižením
Eva OPLTOVÁ