Využití nástrojů marketingové komunikace ve zvoleném subjektu – Monika Dvořáková
Monika Dvořáková
Bakalářská práce
Využití nástrojů marketingové komunikace ve zvoleném subjektu
Marketing communication tools of the Selected Subject
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací, internetovým marketingem a jeho komunikačním mixem, zaměřuje se na jednotlivé reklamní nástroje a na přímou distribuční cestu prostřednictvím internetového obchodu u konkrétně vybrané firmy na osvětlení Luminex, spol. s.r.o. Ve vlastním zpracování je představena firma Luminex, její hlavní konkurenti a komunikační nástroje, které využívá s širokou …víceAbstract:
This paper inquires in to marketing communication, internet marketing and its promotional mix. It focuses on advertisement tools and the direct distribution channel (e-shop) of Luminex, spol. s.r.o. a home lifting company. The paper starts with introducing Luminex, spol. s.r.o., its main competitors and the communication tools it uses to reach the public. Following the introduction the reactions of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
- Oponent: Kateřina Kuralová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Komunikační mix internetového obchodu v České Republice
Patrik Gunda -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Komunikační mix vybrané firmy
Anna Dvořáková -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Komunikační mix a jeho uplatnění v realitní kanceláři
Martin Pokorný
Název
Vložil
Vloženo
Práva