Bc. Nikola Swaczynová

Diplomová práce

Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců

Internal marketing of the company focused on internal communication and intergenerational cooperation of employees
Anotace:
Diplomové práce je soustředěna na analýzu interního marketingu společnosti a navrhuje doporučení na zlepšení mezigenerační komunikace ve společnosti. Analýza je provedena prostřednictvím dotazníkového šetření zaměstnanci a jednatelem společnosti. Ke zpracování diplomové práce jsou použita data získaná z interních zdrojů společnosti. Teoretická část charakterizuje jednotlivé generace, styly a metody …více
Abstract:
The diploma thesis is based on the analysis of the company's internal marketing to propose recommendations for improving intergenerational communication in the company. The analysis is performed through a questionnaire survey by employees and the company's executive. Data obtained from the company's internal sources are used to process the diploma thesis. The theoretical part characterizes the individual …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/dx9vq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Lucie Meixnerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management