Vizuální identita existujícího subjektu – BcA. Klára PLICOVÁ
BcA. Klára PLICOVÁ
Master's thesis
Vizuální identita existujícího subjektu
Značka Oliver Braun
Visual identity of the existing subject
Anotácia:
Má diplomová práce se zabývá novou vizuální identitou značky Oliver Braun. Oliver Braun se zabývá tradičním řemeslem, hlavně štukatérstvím a restaurováním architektonických objektů. Tyto řemesla vyučuje a také vlastní sdílené ateliéry pro umělce a řemeslníky. Logo značky je inspirované řemeslem, vychází z architektury a z procesu výroby nástěnných říms, nebo stropních rozet. Tvary, které jsou obsažené …viacAbstract:
My diploma thesis deals with the new visual identity of the Oliver Braun brand. Oliver Braun is company mainly focused on traditional crafts, especially on plastering and restoration of architectural objects. He teaches these crafts and also owns shared studios for artists and craftsmen. The new logo is inspired by craftsmanship, based on the architecture and the manufactory process of wall cornices …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Doc. MgA. Kristýna Fišerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLICOVÁ, Klára. Vizuální identita existujícího subjektu. Plzeň, 2020. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtMaster programme / odbor:
Design / Illustration and Graphic Design, specialization Graphic Design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Vizuální identita hudebního interpreta
Ester Hlavová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita
Mikuláš Kříž -
Vizuální identita ve státní správě
Markéta Myšková -
Vizuální identita filmových festivalů
Jaroslav Beneš -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová