Strategické plánování v marketingové komunikaci – Ondřej Krátký
Ondřej Krátký
Diplomová práce
Strategické plánování v marketingové komunikaci
Strategic planning in marketing communications
Anotace:
Každý člověk je dnes vystaven spoustě komunikačních sdělení. Firmám tato situace znesnadňuje práci, protože musí hledat nové cesty efektivního kontaktu se zákazníkem než stávající přesycené komunikační kanály. Tato diplomová práce je o tom, jak vzniká úspěšná komunikační strategie, proč je strategické plánování pro firmu tak důležité, a jak zapadá do celkové hierarchie firemních procesů. Zároveň obsahuje …víceAbstract:
Today, everybody is subject to plenty of communication messages. Because of this situation firms' task becomes more difficult in finding new ways of contact with their customers. That is to say that current communication channels are glutted. This diploma thesis argues an origin of a successful communication strategy, the reason for growing importance of strategic planning and also how the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14636
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2009
- Vedoucí: Josef Malý
- Oponent: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14636
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov