Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion – Bc. Tereza Javorská
Bc. Tereza Javorská
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie pro kulturní centrum Stadion
Planning of communications strategies for cultural centre Stadion
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a její aplikací v kulturním centru Stadion.Komunikační strategie je navržena tak, aby vybudovala silnější povědomí o společnosti a současně příliš nenavýšila její náklady. Práce vychází z teoretických metod a postupů, které jsou uvedeny v první části diplomové práce. Samotné plánování komunikačních kampaní je založeno na analýzách makroprostředí …víceAbstract:
This thesis deals with marketing communications and its applications in the cultural centre Stadion. The communication strategy is concepted to build stronger awareness of the company, while its cost has not increased too. The work is based on theoretical methods and procedures that are listed in the first part of the thesis. The actual planning of communication campaigns is based on an analysis of …víceKlíčová slova
Komunikace marketingová komunikace marketing guerilla marketing STEP analýza SWOT analýza Porterova analýza pěti sil segmentace trhu targeting positioning komunikační mix kulturní centrum Stadion. Communication marketing communication STEP analysis SWOT analysis Porter`s five forces analysis market segmentation communications mix cultural centre Stadion
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hvvmq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Stadion, o. s. - nové brněnské kulturní centrum
Eva Kašpárková -
Návrh komunikační strategie pro překladatelskou společnost sídlící v Českých Budějovicích s celostátní působností.
Markéta Tůmová -
Marketingové nástroje a jejich uplatnění pro zvýšení výkonnosti podniku Automotodrom Brno, a.s.
Jan Ulman -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr