Bc. Barbora Pavlíková

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti

Customer relationship management in the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti, kterým je eventová agentura. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základní pojmů z oblasti řízení vztahů se zákazníky a také vymezení pojmu a specifik služeb. Bakalářská práce dále pomocí dotazníkového šetření analyzuje uplatňované formy CRM v eventové agentuře LV Agency s.r.o. a zjištěné výsledky komparuje …více
Abstract:
The purpose of this Bachelor’s thesis is to discuss the problems of managing the relationship with customers in a specific company, an event management agency. In the theoretical section, the essential terms of area of the domain of management of the relations with customers are defined and clarified, and the definition of terms and specifics of services is also provided. A survey is used in order …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
  • Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
  • Oponent: Ing. Marianna Kocifajová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích