Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti – Bc. Barbora Pavlíková
Bc. Barbora Pavlíková
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti
Customer relationship management in the selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti, kterým je eventová agentura. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základní pojmů z oblasti řízení vztahů se zákazníky a také vymezení pojmu a specifik služeb. Bakalářská práce dále pomocí dotazníkového šetření analyzuje uplatňované formy CRM v eventové agentuře LV Agency s.r.o. a zjištěné výsledky komparuje …víceAbstract:
The purpose of this Bachelor’s thesis is to discuss the problems of managing the relationship with customers in a specific company, an event management agency. In the theoretical section, the essential terms of area of the domain of management of the relations with customers are defined and clarified, and the definition of terms and specifics of services is also provided. A survey is used in order …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/r58jw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Lenka Ližbetinová, PhD.
- Oponent: Ing. Marianna Kocifajová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane